LAMAN BLOG INI DIDEDIKASIKAN KEPADA UMAT ISLAM PALESTIN YANG DITINDAS SEKIAN LAMA DAN JUGA TARAFNYA SEBAGAI BUMI JIHAD UTAMA.ALLAH S.W.T SENGAJA MEMBIARKAN BUMI INI BERGOLAK UNTUK MELIHAT KEPRIHATINAN UMAT ISLAM DALAM MELAKSANAKAN RUKUN JIHAD SEPERTI YANG TERKANDUNG DIDALAM AL-QURAN
BANTULAH RAKYAT PALESTIN DENGAN DOA,DERMA,BOIKOT,PENULISAN,DEMONSTRASI DAN JIHAD AL-QITAL.
"ANDAI API JIHAD TIDAK MENYALA, BARANYA USAH BIAR PADAM"

KARTUN HOLOCAUST

Sabtu, Julai 17, 2010

PELAWAT DARI ISRAEL


31.

Israel1July 9, 2010

Terima kasih kerana melawat blog http://kabilahmerdeka.blogspot.com/. Tidak kira pun siapa anda. Sama ada anda rakyat biasa @ dari kalangan perisik yang memantau darjah kebencian dunia kepada negara anda dan Rejim Zionis. Saya tetap mengalu-alukan kedatangan anda ke sini.
Biar anda lihat bagaimana pandangan saya dan seluruh dunia yang bersimpati dengan rakyat Palestin tentang negara anda.(Israel).
Usah ditanya mengapa anda (dibenci) tetapi lihatlah apa yang anda (Israel) lakukan kepada rakyat Palestin. Anda telah lupa bagaimana Umat/Pemimpin Islam menerima anda (kaum yahudi) sewaktu anda (kaum Yahudi) dihalau/dihina/dinafikan hak pada suatu masa dahulu.
Walaupun dendam kami (umat terdahulu) memuncak kepada anda, atas apa yang anda lakukan kepada para Nabi, tetapi ajaran Islam tetap menganjurkan kasih-sayang.
Lihatlah bagaimana anda lakukan bila anda merampas Baitulmaqdis, masjid-masjid kami telah anda cemari dengan darah dan najis anda!
Kenapa anda menghalakan kemarahan kepada umat Islam di atas tragedi holocoust? (andai ianya benar berlaku).
Ia, kitab kami (al-Quran) ada memberitahu tentang pemusuhan antara kita (Islam dan Yahudi) akan berlaku hingga ke hari kiamat. Kami juga diberitahu bahawa tidak semua yahudi itu kejam. (anti-kemanusiaan) dan saya berharap anda yang berkunjung ke blog saya seorang yang bersifat insan.

N/B: Tiada negara Israel, yang ada hanyalah bangsa Yahudi di dalam negara Palestin. Ingatlah Allah telah menjadikan anda (bangsa Yahudi), bangsa yang melata (tanpa negara).

12 ulasan:

zulkbo berkata...

salam..
ada ke?ha ha..samapi juga mereka
ke blog aok yek?setidaknya dia
tahui ramai yang tak sukakan mereka di Malaysia ni.moga anda tabah dan terus bersemangat saudaraku.Goner esok jadi kita mengetea?

shameel Iskandar berkata...

syabas sahabatku. Biar Yahudi laknatullah tahu betapa kita membenci kebinatangan mereka. kita ingin yahudi laknatullah tahu erti kemanusiaan dan makna keinsanan.

Allahu Akbar.

si para para berkata...

teruskan berjuang sahabat...kami bersamamu..

Yun a.k.a Shinju berkata...

Salam...

hahaha...sentap pelawat tu klu baca n3 nih...pdn muke...huhuhu...

td tgk dlm blog sape tah,bandar yg dibina di bwh masjidilaqsa...

dah ade bandar kat bwh tu upenyer...

maCy berkata...

ada y bkata.. kita dgn yahudi sama, sama mnusia. bza kta lahir islam mereka tak.. prnh jd isu dan maC sndri turut serta tak puas hati dan ada bkata pd blogger itu sndri~

Idalara berkata...

malam ahad lepas ada ceramah meneganai Gaza dari salah seorg yang ke Gaza baru2 ini..sedih bila mendengar cerita beliau..bertambah marah dan geram serta benci pada bangsa israel laknatullah ini..ayuh..berdermalah untuk rakyat palestin yang menderita.

cemomoi berkata...

manusia dan kemanusiaan ... ada lagi ke yahudi yang memeluk islam sekarang?

relevan berkata...

Salam pasifist..

Blog saudara telah mendapat perhatian dari mereka..

Leech Miracle berkata...

Kami di Leech Miracle,
dengan kerjasama PUSMAL Universiti Malaya
menjemput anda menjadi salah seorang daripada kami.
Layari : www.leechmiracle.com

blueCITY® berkata...

salam,

saya ada beli buku 'israel, kenapa dunia tidak boleh mengiktirafnya' pada tahun lepas dah, baru minggu lepas saya baca habis dan faham.
yup, kaum yahudi kembali ke palestine kerana pertubuhan zionist aka pelampau yahudi yg ingin sgt tubuhkan negara israel di palestine malah sepanjang semenanjung sina kerana mereka anggap tanah itu janji tuhan untuk kaum bani israel ketika zaman nabi musa. tapi ketika itu apa yang kauj itu lakukan?
tidak mahu menerima ajaran2 nabi malah membunuhnya .
sebab itu juga ada ayat dalam surah al israa' tentang janji tuhan pada kaum ini mengenai 2 kali kaum ini membuat kerosakan dibumi palestine.
ini adalah yang ke 2 kali, dan tunggu aja lah janji tuhan akan kemusnahan besar2an kaum mereka. umat islam juga harus bersedia?

Hisyam Muhibah berkata...

teruskan perjuangan tanpa gentar

Pacifist berkata...

salam kepada semua.
terima kasih tidak terhingga sy ucapkan kpd sahabat2 yg memberi komen dan semangat sy untuk terus berbicara.walaupun apa yg saya lakukan tidak sebesar mana.saya berpegang kpd prinsip "jika tidak dapat buat semua,janganlah ditinggalkan semua."dan saya berharap dpt membuat lebih dari sekadar berblog.
insya'Allah..Wallahu'alam

Related Posts with Thumbnails