LAMAN BLOG INI DIDEDIKASIKAN KEPADA UMAT ISLAM PALESTIN YANG DITINDAS SEKIAN LAMA DAN JUGA TARAFNYA SEBAGAI BUMI JIHAD UTAMA.ALLAH S.W.T SENGAJA MEMBIARKAN BUMI INI BERGOLAK UNTUK MELIHAT KEPRIHATINAN UMAT ISLAM DALAM MELAKSANAKAN RUKUN JIHAD SEPERTI YANG TERKANDUNG DIDALAM AL-QURAN
BANTULAH RAKYAT PALESTIN DENGAN DOA,DERMA,BOIKOT,PENULISAN,DEMONSTRASI DAN JIHAD AL-QITAL.
"ANDAI API JIHAD TIDAK MENYALA, BARANYA USAH BIAR PADAM"

KARTUN HOLOCAUST

Isnin, Julai 12, 2010

BAHASA MEREKA



Bagaimana kita mahu memahamkan mereka.
Sedangkan mereka sendiri yang mahu
Menyakiti,
Memenjarakan,
Memusnahkan Palestin.

Disaat kita mengirimkan ubat-ubatan, makanan dan bahan binaan.

Apa yang kita harapkan daripada mereka?
Supaya mereka akur dengan kita?
Mereka adalah bangsa yang tidak pernah akur kepada sesiapa.
Mereka adalah bangsa yang terkenal dengan permusuhan dan tipu daya.

Lalu, apakah yang dapat memahamkan mereka?
Fikir-fikirkanlah wahai umat Islam....
Lebih-lebih lagi pimpinan Islam yang kononnya prihatin tentang masalah umat.

Adakah kamu hanya mampu berucap di pentas sambil mengutuk kekejaman yahudi Zionis?
Lebih parah lagi untuk memboikot barangan, perkhidmatan pun kamu masih berdolak dalih!
Apatah lagi, mahu mengirimkan armada perang!

Oh, sebenarnya kamu sedang berpura-pura....
Dan kami sedang melihat sandiwaramu itu.

Terpaksalah kami berjuang dengan cara kami sendiri....

"Tiada bahasa yang dapat memahamkan mereka, kecuali bahasa pedang (perang)"

13 ulasan:

zulkbo berkata...

salam sahabat...
"Tiada bahasa yang dapat memahamkan mereka, kecuali bahasa pedang (perang)"saya sttuju ayat ini..tapi
kenapa kita semua masih diam lagi..kesenangan kita membuat kita lupa sahabat kita di Palestin..mereka berjuang kerana Allah,kita masih berjuang kerana perut..nauzubillah

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

tersentuh membaca n3 aok nih rodong..
sekecil2 jihad memboikot barangan tu pun kita x mampu nak buat..ade org boikot,ade yg tdk..alasannye kesian pkerja org kita yg mkn gaji kat co yg nak diboikot tu...koi rase klu deme benti keje dr mekdi n lain2 tu deme x melaratnye...ade la rezeki kat tmpt lain yg Allah bg...

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

terima kasih diatas peringatan ini . :-)

cemomoi berkata...

kta menjual agama untuk keuntungan yang sedikit...

piewahid berkata...

salam sahabat,
entries yg sentiasa menyentuh hati dan menimbulkan kesedaran.

tak keterlaluan kalau koi katakan, entries sahabat selama ni byk membantu koi menjadi lebih sensitif dlm isu2 yg sahabat perkatakan.

teruskan perjuangan, sedikit sebanyak perjuangan sahabat telah menimbulkan lebih kesedaran kpd sahabat2 kita.

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

mereka mmg telah disebutkan dlm quran... utk diperangi...

Muhammad Ibnu Nazir berkata...

salam.

In The Name Of Allah.

Menarik 'entry' kali ini. Zionis tidak akan senang duduk jika umat Islam bersatu. Setiap detik zionis akan memikirkan bagaimana untuk memusnahkan agama Allah dan umat Islam. Sikap sombong dan ego itu membuatkan mereka tergolong ke dalam bangsa yang dilaknati Allah SWT. Maka dengan itu boikot sahaja barangan mereka, iringilah doa dan solat untuk seluruh warga Palestin dan umat Islam. Pinggirkanlah pemimpin2 yang bersetongkol dengan fahaman2 zionis. InsyaAllah.

blueCITY® berkata...

salam sahabat,

yup, betapa lemahnya saya kerana tak mampu ,
entah mampu ke tidak saya menyahut seruan seperti sahabat2 kita di palestine dan yang dengan rela hati berjuang demi tanah umat islam di palestine , demi masjidil aqsa, demi kiblat pertama umat islam, peristiwa israj mikraj dll.
semoga keimanan saya bertambah dan mampu membantu sahabat2 kita di pelstina.

ps:
malam ini dr noorazaman yg ketuai misi ke gaza akan datang ke surau di kajang utk ceramah dan derma bagi gaza. insyaAllah saya akan bersama2 sahabat semua .

NICK IRFAN berkata...

nice entry... thnkz u sharing... :)

Abd Razak berkata...

Salam...

Teruskan perjuangan saudaraku..

safanah adnan berkata...

salam...
"wahai orang2 yg beriman, jadilah kamu penolong2 agama Allah!!.."
surah as-soff ayat 14

Allahu akbar!!
zon Palestin dah diisytiharkan zon perang bagi umat Islam kpd kuffar demi Al-Aqsa..

nahnu jundullah, berjuanglah walau dgn cara apa sekalipun, insyaAllah...

maCy berkata...

stuju dgn kata-kata terakhir abang. mereka memang tidak faham bahasa lagi~

kejam.

feyus berkata...

Kali pertama sy tengok video ini dulu ia sgt2 menyentuh hati sy dan menimbulkan kebencian ke atas yahudi israel yg penuh dgn kekejaman.

Related Posts with Thumbnails