LAMAN BLOG INI DIDEDIKASIKAN KEPADA UMAT ISLAM PALESTIN YANG DITINDAS SEKIAN LAMA DAN JUGA TARAFNYA SEBAGAI BUMI JIHAD UTAMA.ALLAH S.W.T SENGAJA MEMBIARKAN BUMI INI BERGOLAK UNTUK MELIHAT KEPRIHATINAN UMAT ISLAM DALAM MELAKSANAKAN RUKUN JIHAD SEPERTI YANG TERKANDUNG DIDALAM AL-QURAN
BANTULAH RAKYAT PALESTIN DENGAN DOA,DERMA,BOIKOT,PENULISAN,DEMONSTRASI DAN JIHAD AL-QITAL.
"ANDAI API JIHAD TIDAK MENYALA, BARANYA USAH BIAR PADAM"


KARTUN HOLOCAUST

Ahad, April 25, 2010

TERIMA KASIH KEPADA KALIAN


Salam kepada semua sahabat. Disini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Cik Aimi dan Cik Tasya kerana memberi anugerah persahabatan kepada saya. Saya amat-amat menghargainya.Mari kita berkenalan dengan mereka:

Cik Aimi pemilik laman blog Hanya Hati Berbicara seorang muslimat yang bersemangat. Beliau ialah " insan yg menyintai Senyuman...dan Mengharapkan Senyuman ini mampu Menerbitkan kebahagiaan kpd Orang lain... Insyaallah....."

Cik Tasya pemilik laman blog mengenal_diri seorang muslimat yang tidak megenal erti putus asa. Beliau merupakan lepasan Kolej Islam Pahang (KIPSAS) dalam jurusan syariah dan undang-undang.

Juga tidak lupa kepada Uncle yang merupakan sahabat ke 100. Beliau merupakan pemilik laman blog uncle punya blog. Beliau "dah kawin, ada sorang anak comel, tapi AWAS !!, masih lagi belum ilang bisa dalam menggedikz !!"

Dengan ucapan,terima kasih kerana menambahkan jumlah kenalan blog saya.

Semoga usaha kecil kita semua dalam memberi pendapat/pandangan akan memberi impak yang besar pada masa depan.

2 ulasan:

mazru berkata...

Tahniah..u deserve it bro!

Pacifist berkata...

terima kasih EnMazru.dari kwn kpd kwn

Related Posts with Thumbnails